Sep 15, 2009

Event AZ lagi

Auto-publish entry :)


Dammit! Gila mahal event "abang" ku yg seorang ni..Paling murah pun RM600 per head okey?? No, its not okey lor..gila memang aku tak mampu la kan..Pasti event itu nanti dipenuhi oleh mereka yang gedix nak mampus mengambil kesempatan untuk peluk atau lebih teruk cobaan kiss pipi AZ, if boley comolot pun dorang nak kot..gila tak bermaruah mereka ini. Eh, jangan samakan aku dengan mereka okey, aku jumpe AZ diam terkasima seribu bahasa, ambil gambar dia dari jauh dan sengih macam kerang busuk sorang2 bila balik tido malam tu okey..Tak percaya, sila tengok sini, ada tak aksi memualkan oleh aku dengan AZ?huhuhu :)

Eh, eh, lari tajuk esei dah ni, mau fail kalau cikgu BM aku check..hahaha. Ok, aku bengang bukan saja pasal harga tiket, I mean bebaloi la kan sebab AZ sangat EXSCLUSIVE kan..tapi beragak la weh..yang menambahkan sakit pankreas aku ialah tempat dia buat event ni sekangkang kera je dari tempat kerja ku weh..adoyai~

Kalau jauh takpe gak kan, aku faham & sanggup berputih mata, tapi tempat ni memang padang mainan aku di masa lunch hour kan, memang bikin panas jelah weh..jangan tanya kenapa aku hilang masa lunch hour nanti tak balik2 opis sampai sudah kan..hahaha :p

2 comments:

Eireen Camelia said...

anuar zain hot kan? ekceli segan nak akui kuat2.. just akui secara tertutup je.. haha

Unknown said...

hahaha.. :D