Sep 15, 2009

Demam


Start Jumaat hari tuh aku dah demam, tapi seperti biasa, untuk elak dari melarat lebih teruk aku makan panadol, ubat selsema & tepek "Kool Fever", dengan harapan cepat la sehat agar dapat bershopping sakan di hujung minggu membeli belah persiapan raya kan. Siap pakai mask mulut lagi kau bile keluar, taknak la orang lain berjangkit kan..aku kan baik, ko ado? Nan adoo.. :p

Tapi hampeh, bile malam je badan aku terus seram sejuk menggigil tahap eskimo, pakai baju tebal toksah cakap la kan..Akhirnya Isnin tadi aku ke klinik, takut gak melarat walau aku sangat confirm 100% bukan h1n1..Doktor bagi MC 1 hari je, boleylah..

Balik dari klinik, aku terus membuta, sedar2 kul 4ptg, pergh~
Padahal bukan de makan ubat yg menyebabkan mengantok pun..tapi mengikut kata mak aku, aku demam sebab tak cukup tido, yelah melantak FB je sepanjang malam,ha padan muka..hahaha :p

Tapi demam time nak dekat raya ni sangat la tak syiok~
Spoil mood betol la..nasib baju raya dah beli, tunggu nak pakai je..hahaha :p

p/s: tahun ni je dah bape kali aku demam daa..imune lemah betul bile dah tua ni..huhu :p

1 comments:

Anonymous said...

Beb!
get enough rest k!
jgn nk ber'FB' lg tgh2 mlm buta...
org g tdo..die g berkebun la..ahaha..
get enough rest k! da nk raya ni, xmo dmm2..nnt xde mood nk raya..
miss u.. :)