Aug 3, 2009

Mak Buyung

~ Backdated entry..huhu :p ~

Ha,cuba teka siapa? hehe :p

She is a long lost friend that I haven't met for like, 4 or 5 years if I'm not mistaken lah.. Suddendly when we meet, she's not only married, but pregnent also. Oh, I'm SHOCKED!



Inilah Tengku Adeebah, kawan masa diploma gak, tapi masa semester 3 dia chiow pergi kolej nursing under government kat Seremban. Sekarang dah kerja kat HKL. Rindu gilos kat dia, dah lama gilos tak jumpe. Yelah, cuti dorang mana sama cam UiTM, so susah la sikit nak jumpa. Bila dah kerja pula, nak kene ikut shif kerja, lagi la kan..



Anyway Isnin minggu lepas dapat jumpa dia, seronok betol. Riuh McD SOGO tuh di buatnya kami (aku,jehan & farra)..huhu :p

Pasni entah bila dapat jumpa lagi, dia dah nak kene pindah Kuantan (ikut hubby). Oh Deeb, I love and will miss you dearly.. :'(

3 comments:

[b][y][t][i][e] said...

makin comei adib!hee..

mizz feeqa said...

dier yg mke cam org jepun...damned she luks beautiful..with her comin babies...

mai said...

syad ko bila lagi?
maksud aku nak tayang steady bf...
we got to move beb..
bcoz we almost left behind leh... aku x nak jadi orang terakhir kawin tuk batch diploma kita beb..
aku kira tau!!!