Jul 7, 2009

Penjara Janji


Cewah, macam tajuk lagu pulak kan? Rileks, aku bukan minah jiwang rock kapak atau pop leleh..huhu :p

Bukan ape, aku nih boleh kata peminat suam-suam kuku citer "Prison Break" gak la. Masa aku and ayah tengok pilot episod season 1, kitorang memang tangkap masyuk la dengan jalan citer tuh. Follow setiap episod tuh, tapi dah hujung-hujung season 1 tuh agak-agak lost sket, ntah sebab pe, lupa plak aku..busy kot?

Tapi start season 2 kitorang memang LOST terus dengan hujung pangkal citer tuh. Pelik yang amat macam mana la dorang semua leh ada kat penjara Mexico tuh. Selain tuh, kitorang rasa cam dah mangarut sket la jalan citer dia, erm..maybe sebab dah lost, so kitorang takda la follow lagi citer tuh.

Tapi malam tadi, dalam bosan-bosan melayan TV yang macam boring takde citer best, tetibe tertekan lak channel 8tv kan, and ada plak citer Prison Break, baru je start. Hati terdetik "layan jelah, dah lama tak tengok". Aku sendiri pun kurang pasti adakah ini season baru atau masih season 3 sebab aku memang dah tak follow citer nih, especially bila aku tau Sara dah mati, pastu rupa-rupanya hidup lagi. Ces, tipah tertipu sungguh!

Tapi aku rasa ni season baru, aku malas nak tanya encik google jadi sesiapa yang bijak pandai tolonglah share info dengan aku yea..huhu :)

Tengok balik episod tadi, rasa teruja membuak-buak sama seperti menonton pilot episod season 1 dulu. Aku memang tabik la kat script writer dan director dia, mampu membuatkan Adrenalin dan emosi aku melonjak sama terjerit-jerit melihatkan Sara kene masuk penjara, pastu kene bantai dengan pengawal penjara. Fuh, memang mengujakan! Wajib ditonton setiap minggu nih..huh :)

2 comments:

Feeqa.. said...

aduh beb...do u still remembr kte br2 kn pnh tgk...(umh sewe kte yg cun dlu)....

u la beb..menjiwai btul..trlompt2 le time suspen...tgk u pn kte dh suspen..heheh

ari selase...10.30..dlu la..skunk xtau..xsmpt nk tgk dh...

Unknown said...

"tgk u pn kte dh suspen..heheh"

adus, nape semua kawan2 suka gelakkan emosi & reaksi aku bila menonton cerita suspen/seram/hantu yea?muahahaha :D