Apr 4, 2009

Minggu Meroyan


Akhirnya, setelah berpeluh ketiak dan bermandikan taik mata dari semalam dan sepanjang hari sampai aku tak boleh bersuka suki dengan Miz J dan Fara kat Mid hari ni, siap juga report SM aku pasal DiGi. Sungguh ironi, tiada seorang pun dalam group aku pengguna DiGi, tapi sebab last minit punya kerja dan Annual Report DiGi je yang cam best nak bandingkan dengan Berjaya Group, KFC Holdings dan Air Asia, terpaksa la kami redah juga cabaran tuh, nasib badan la labu..huhu

Tapi buat report nih menjadikan aku confuse dan pening-pening lalat sekejap samada aku nih budak HR atau budak marketing. Aku anggap lecture aku nak prepare kami untuk menghadapi dunia kerjaya yang nyata suatu hari nanti kot. Think positive beb..huhu

Ok, aku nak rehat makan jap. Dah de tenaga baru leh buat kerja lain pulak, risk dan BEL..ayo, amma appa tolong sama adik maa...huhu :p

3 comments:

[b][y][t][i][e] said...

hehe..same ar..bytie pn ade keje group SM..fening2..lctrr tu pn wat kami feninig! =(

[b][y][t][i][e] said...

lg 1..jgn lpe amik award bersyarat kt my blog k =)

MOLY said...

lega kan bila dah siap sume kerja
jangan pening2 lagi yeh
;)