Apr 7, 2009

Oh Anuar Ku Sayang


Hahahaha, sian kan kat aku? Aku baru tau Anuar Zain tuh student UiTM. Ceh, inikah yang dikatakan kipas-susah-mati Anuar? Mau kene gelak dengan kipas-susah-mati yang lain..huhu

So aku nak ucap terima kasih la kat lecture risk aku, sebab assignment dia la, aku menjejakkan kaki kat Geleri UiTM ni, dan masa ni la baru aku perasan wajah Anuar kat Hall of Fame bersama orang-orang yang berjaya, hasil produk UiTM. Aku juga terkejut tengok wajah Dato' K ada kat situ ye. Berjaya menambat hati Pop Princess Malaysia,mungkin?huhu :p

Sila maafkan sahabat aku ye sebab itu memang trademark dia untuk berwajah begitu. Jangan kau pandang rendah terhadapnya ya, sebab dia telah berjaya mengunci hati seorang jejaka Sabah. Ko ado?

Esok ada presentation BEL, penting nih sebab takda final exam, so markah akhir bergantung kat presentation. Wish me luck ye. Al-maklum la, sejak pakai braces nih, asal aku bercakap je mesti ada salah sebut. Kemudian mula la jadi bahan gelak kawan-kawan aku yang memang suka gelak tak ingat dunia..hehehe :)

3 comments:

kamarul arifin said...

haha.duk sh alam lama dah,tapi tak penah pegi galeri.haha.

tp kalau aku pn tak pegi gak kalo takda tugas kn.

Feeqa.. said...

fuyoooo shad...lwa beb le seyum nti..hehehehe...pkai pagar beb...nt nk tgu gigi shada jd lawa...i'l will wait.....n wait...n wait...

[b][y][t][i][e] said...

cmne leh miss xtau nih??hehehehe