Apr 4, 2009

Bloggers Day Out

Cewah, tajuk gempak je kan? Tipah tipu je nok, percaya buat apa? Aku sibuk tahap kamen rider nih, mana sempat nak berdansa di tepian pantai..

Tapi serius, aku jelez tahap semut api bila tengok bloggers hang out dan dapat jumpa face to face. Tapi kira petang tadi, tercapai juga la impian aku nak jumpa bloggers. Erk, bloggers ker? Hello, bila ada blog, bloggers lah nok. Walaupun kawan-kawan yang ko kenal even sebelum zaman bloggings lagi. Bukan yang putus kawan lepas dah tak dok serumah ye. Ops! Matilah mak melazer kan? hahaha :p

Kesempatan untuk berjumpa tadi kami isikan dengan umpatan bertanya kabar, kutukan berkongsi perasaan dan juga gelak tawa yang memang teh tarik kaw-kaw lah..huhu

Tapi maaf, tak sempat nak snap gambar sebab seronok sangat ngumpat bercerita..huhu. Lagipun aku bukan boleh lama pun masa tuh, ada meeting lain yang perlu kehadiran aku..Cewah, meeting katanya.. :p

Anyway, aku nak ucap terima kasih yang amat kepada cik Maizah yang sudi belanja aku milo ais. Sedap woo.. Sebab ko belanja, air tuh jadi berganda-ganda sedapnya. Semoga dibukakan pintu rezeki ko sebab sangat murah hati kat aku tadi. Tapi aku rasa doa aku tuh dah termakbul kot sebab ko pun dah dapat kerja tetap kan? Tahniah! Selain tuh, nak cakap gak..

Happy Birthday to You

Semoga dipanjangkan umur, dianugerahkan kesihatan yang berpanjangan, dimurahkan rezeki, ditenangkan hati dalam menempuh dugaan hidup dan berjaya dalam mengejar impian.


Akhir kata, nanti ko belanja aku milo ais lagi,kan? hahaha :p

Kawan Selamanya yer.. :)

0 comments: