Mar 13, 2009

Bersuka Ria Di KLIA



Gila gempak budak class risk management aku, dapat buat lawatan sambil belajar ke KLIA under Malaysia Airport Holdings. Terima kasih yang teramat sangat la kepada AJK yang berpeluh ketiak mendapatkan peluang seumur hidup ini untuk aku yang pertama kali jejak kat KLIA ni ye. Jakun? Kesian? Ater, aku bukan mampu nak travel sana sini guna kapal terbang, abih takkan nak datang sesaja lepak hang out kat sini. Kalau datang sesaja pun bukan dapat masuk dalam cam semalam. Yup semalam kami semua mendapat layanan ala-ala VIP. Jangan jeles ye..hohoho


Dan tentu sekali aku takkan terlepas peluang untuk membeli coklat duty free. Alah Hershey's Kisses with Almond je, cukuplah. Banyak-banyak nanti yang bertambah gemok aku jugak bukan kamu..huhu. Coklat dalam gambar nih menyelerakan, kan? Brand apa ntah aku lupa pula. Harganya? Toksah cakaplah, kalau aku mampu dah aku rembat semuanya..huhu

p/s: mencari-cari juga abang pilot tapi elek pocik mar..hihi =p

1 comments:

Feeqa.. said...

beb..ktsni pengnmbaran citer "ku milikmu"....plot kt ofis...heheh.....abg ipr kte pn kt sni...mab aka mah....hee...