Mar 10, 2009

Wajah Kesayangan Hamba



Hye pembaca semua,
Semalam hari jadi Amir,
Amir dah 2 tahun,
Doakan Amir cepat mebesar ye,
Terimalah pose paling comel Amir,
Masa potong kek semalam..hihi

Maaflah, sebenarnya aku nak update semalam tapi balik dari kampung semalam aku kedemaman pulak, so sampai rumah terus makan panadol, tepek cool fever dan terus tidur. Sedar-sedar pagi tadi kedebang kedebung mak aku bersiapkan ayah sebab ayah kene outstation kat Penang, flight kul 7.30 pagi kalau tak silap. Malas nak ambil pot sebab class aku kul 2 petang so sambung membuta la jawabnya. Lagipun masih selsema lagi nih. Nanti tak pasal-pasal aku kene ponteng class SM lagi..huhu =p

Oklah, kembali kepada motif utama entry ini, aku nak cerita pasal anak buah kesayangan aku yang comel yang amat ni ha..Semalam, 9hb Mac ialah hari jadi si kecik ni, genap 2 tahun dah umurnya tapi kecerdikannya dah macam budak 3,4 tahun dah..huhu

Gambar ada banyak abang aku snap guna hanset ayah tapi rasanya belum sempat transfer masuk dalam PC, ayah aku dah ke Penang so kene tunggu ayah pulang dulu la gamaknya..huhu

Oklah, aku nak gie masak makan untuk tengahari ni, kul 1.30 nanti dah nak gerak gie Shah Alam..tata

4 comments:

Cho Zila said...

hi syada.. wah bestnyer jadi anak buah kesayangan.. dapat hadiah apa amir, auntie kasik?? mcmn dah sihatker??

Anonymous said...

aslkm,hai,nice blogging,erm nk jmpt tuan rumah atau sesape sje dtg ke blog sye ni di http://chipmunk18.blogspot.com ,n jgn lupe linkkn blog ni yer,ok,thnks n bye

[b][y][t][i][e] said...

haaa..amir ni den sokong!muwahahaha.. =D

Intan Hanina said...

ngee slmt hari jadii! sedapnyee kek coklat tuu :D