Feb 9, 2009

Aku kene TAG


Wedding Tag?
Me & AZ :D

1. How old are you?
~ Aku lahir tahun 1986, kamu kira sendiri..huhu

2. Are you single?
~ Iya saya masih single..(eh,aku kekasih gelap AZ lor..hihi)

3. At what age do you think you'll get married?
~ Asal sebelum masuk 30tahun, aku ok je..hehe

4. Do you think you'll marrying the person you are with now?
~ Dengan AZ?? Aku buat kenduri 1001 malam cam Mawi beb..hahaha

5. If not, who do you want to marry?
~ Aku nak AZ gak..Aku tak kira..Tapi kalau tak dapat, sila pinangkan Kaer Azami untuk aku yer..hahaha xD

6. Who will be your bridesmaid & bestman?
~ Bestfren aku la kot..

7. Do you want a garden/beach or traditional wedding?
~ Aku nak buat kat Palace of Golden Horses cam Mawi gak..huhu

8. Where do you plan to go on honeymoon?
~ Sudah tentu Paris..boley jumpe Ratatouille..hihihi

9. How many guests do you think you'll invite?
~ Em,aku tak kisah la,sapa nak datang silakan..asal aku dapat kawin dengan AZ..hahaha

10.Will that include your exes?
~ No way! Buat menyemak je..huhu

11.How many layers of cake do you want?
~ Amik kek lapis Sarawak sudey..

12.When do you want to get married, morning or evening?
~ Petang lepas Asar kot..

13.Name the song/tune you'd like to play at your wedding?
~ Sampai Syurga, Cinta Tiada Akhirnya & Kaulah Segalanya..

14.Do you prefer fine dining or just normal spoon & fork?knife?
(ni aku anggap dia tanye nak buffet atau hidang la kot..)
~ Buffet sudey..

15.Champagne or red wine?
(ni aku anggap air sirap atau oren la kot..)
~ Oren sedap sket kot..

16.Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
~ A week after kot..wah,family ko dah susah payah buat majlis tuk ko,senang2 je nak trus berambus bersuka ria?memang la nak kene sekeh paler dengan bapak aku..

17.Money or household items as present?
~ Tiket perlancongan ke serata dunia lebih menarik kot..hehehe

18.How many kids would you like to have?
~ Em,2 pasang best kot..kalau gado de geng..bukan cam aku & abg aku..2 beradik je..bosan tau x?huh!

19.Will you record your honeymoon in DVD/CD?
~ Tangkap gambau sudey..

20. Whose wedding plan would you like to know next?
~ dan sapa2 yang nak buat la..aku bukan ramai sgt kwn kt dunia siber nih..huhu
* aku telah di tag oleh cik aDa

p/s: Tag telah dijawab dalam keadaan separa waras, dengan niat suka suki dan marang kerapu sambil makan kerepek. Tiada kene mengena dengan yang hidup atau yang arwah.

4 comments:

emMJay said...

xper2 syada, sis doakan syada kawen ngn AZ yek..Aminnnnn...huhuhu

[b][y][t][i][e] said...

mmg sgt suka- suki kamu menge'tag' daku..hehe..tp xpe..akn dijwb..wait ya!hehehehe =p

Feeqa.. said...

ni bende pe beb??...tag 2 mcm ne...lmbt skit la nk phm...mmg xphm pn....

Anonymous said...

wei!
time aku bz camni ler ko nk tag aku..
xper2..
nnt der masa, aku jwb..
sori..bz gle ni..
nk on9 pun xde masa..
huhu~