Feb 8, 2009

Happy Birthday MeL



Happy Birthday to You,
Happy Birthday to You,
Happy Birthday to MeL,
Happy Birthday to You.

Ye, hari ni genap 23 umur seorang sahabat aku. Kenal masa diploma kat Bangi dan syukur alhamdulliah sampai sekarang masih berkawan. Cuma atas kesibukkan dan tuntutan hidup memustahilkan kami (dan geng aku yang lain) untuk bertemu dan lepak-lepak. InsyAllah dah kerja nanti kot. Tak pun masa kenduri kahwin nanti..huhu =p

MeL, aku doakan agar kau dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, ditemukan jodoh yang baik dan soleh, dan juga berjaya dalam menggapai segala impian kau. Aku harap ukhwah yang terbina antara kita akan berkekalan selamanya. Terima kasih MeL sebab hadir disisi aku apabila aku amat memerlukan teman yang sudi mendengar rintihan dihati. Sayang kamu..muuahhh! :)

1 comments:

Feeqa.. said...

my dear friend...hapy birthday to you...dh msk 23 kn...semoge dpjgkn umr dn dmurahkan rezeke...semakin cute!!