Dec 14, 2007

Nape Kerana Cintaku Saerah tak tercalon?

Coz lambat 'register' ke? Ala,kalau tunggu tahun depan cam dah tak best le plak.. Ok lah,nak g tengok nih. Dah start dah. Sat lagi kite sambung lagi ek? Sayang nyer Abang ANUAR ZAIN ku tidak menyanyi/jadi presenter malam nih..=(. Kalau tak silap masih di Jarkata lagi, buat VC. Tak sabar lak nak tunggu VC terbaru dia..miss him s much..huhuhuhu =).

3 comments:

iEn said...

uiksss rindu benor kat abe anuar tu yeek.. semalam tak dpt tgk arr anugerah skrin.. ayah duk tgk citer perang2 :(

pu3nemo said...

jo suak tgk anugerh skrin..?
nyampah la..
aku tgk cite i'm not stupid semlm,lg best..ehehehehhe

Moonlite said...

anugerah skrin kelmarin t tak best lansung..
tv3 fail la kali ni..
nyampes.. :(