Oct 5, 2011

1 year Anniversary with JS


Pejam celik, pejam celik dah genap 1 tahun aku berkerja kt company ni. Alhamdulillah, aku bersyukur dangan rezeki yang diberikan-Nya. InsyAllah aku akan terus berada disini selagi kudrat aku diperlukan, amin.

Dulu masa mula² kerja kat sini, sebulan pun rasa lama. Sekarang, sudah setahun. Tak pernah ku sangka akan kekal disini selama ini. Orang kata kalau kita gembira di tempat kerja, makna nya itu pekerjaan yang sesuai dengan kita. Aku bersyukur, walau company gah & public listed, tapi environment & colleagues sangat² humble. Banyak yang aku berlajar sepanjang tempoh ni, terutama dari senior² yang banyak meberikan tunjuk ajar tanpa jemu. Aku dah wish kat FB, tapi in short, sweet & simple way je coz tempat terhad. Jadi aku nak ambil kesempatan untuk wish personally kepada mereka yang terlibat secara langsung atau tidak, so here goes..

My Families

  • Ayah & Mak: Terima kasih tumpangkan adik pergi kerja setiap hari
  • Abang: Terima kasih sudi datang jemput & tumpangkan adik balik dari kerja setiap hari
  • Sanak Saudara: Terima kasih atas sokongan moral anda

Colleagues

  • Jenny, Hui Ping, Nove & Daryl: Thanks for hiring me, believing in me & accepting me for who I am
  • Buddy: Aki & Amy for sharing all those useful information & knowledge
  • Team Mates: Joanna, Evonne,Asveni, Soley, Kak Yati, Kak Lina, Aini, Jega, Akma, Ida, Vina, Citra, Tiffany, Hani, Sara, Josette (too many people in my team, hope I didn't miss out anyone)
  • Lunch Kaki's: Ai, Mira, Ika, Eve
  • Mentor: Nove, Jenny, Hui Ping & Ann
  • They who have left but leave an impact to me: Nani, Kak Nana, Cherry & UhWei
  • And not to forgot Sales Team/ Account Managers, a big thank you to all of you!

BFFs, Friends & Foes

  • Dayang, Imy, Jihan, meL, Siti, Eida, Farra, Wina, Feeqa and the rest (yes you!) for being there when I was down & stressed with my work, for being there to share my happy moments and not to forget my beloved foes caused you have made me stronger, thanks ya!

Hope I didn't miss-out any name that plays an important roles throughout my 1 year milestone in JS. If I did, do let me know and I slap myself very hard 1st cause I forgot to mention your name. =p
(motip mula² berbahasa Melayu then speaking London? haha XD )

Akhir kata, majulah JobStreet.com untuk negara..ekeke ^_^

0 comments: