Sep 18, 2009

HoHoHo Balik Kampung Weee~

Auto-publish Entry.. :)

Raya berapa hari je lagi, persiapan raya korang amacam? Aku awal-awal lagi dah settle okey, kelas tak? Eh, takde la awal sangat, minggu ketiga hari tu baru jumpa baju raya yang aku berkenan. Ayah pilih tema warna yang susah nak cari, adoyai~ -__-"
(yes, family aku diantara mereka yang beraya dengan tema warna sedondon (^_^)v <==tangan buat peace~)
(ni bukan gambar beg baju aku, di sponsor oleh uncle google :p)

Baju raya, siapa dibasuh, siap di iron...checked!
Kasut raya, masih dalam kotak............checked!
Tudung raya dan keronsang ................checked!
Beg baju...............................................checked!
Toileteries............................................checked!
Alat mekap...........................................checked!

So I'm ready to rock the world! Eh, silap..I'm ready to RAYAAAA! :)


Aku balik raya kat Jasin (Melaka), siapa nak datang sila la yea. Berangkat pulang ke kampung Jumaat malam lepas tengok drama Nur Kasih (my parents fav drama,mane boley miss sey.. :p) Lagipun ayah nak menggunakan kemudahan yang kerajaan janjikan, discount 20% on toll's fee after 12am.. :p

2 comments:

Shimamon said...

same la family kite..tiap2 thn kaler baju musti mau ade tema.. br best!

anyways, selamat berhari raya..!

Unknown said...

a'ah kan sis..baru la RAYA bila 1 family kaler sedondon.. :)

selamat hari raya to u too :)