Jun 11, 2009

Mimpi Jadi Kenyataan


Lebih kurang sebulan yang lalu aku telah bermimpi sesuatu yang sangat-lah tak best, yang sangat-lah tidak di impikan oleh aku, yang sangat-lah tidak diharapkan oleh aku, yang sangat-lah aku mintak dijauhkan dari menjadi kenyataan, tapi malang sungguh nasib aku kerna hari ini mimpi itu menjadi realiti yang sangat-lah pahit untuk ku telan. 
WORST NIGHTMARE EVER!!! 
DAMNNNN!!! 
SHITTT!!!

Oh Tuhan, aku pasrah. Walaupun aku semacam tak berapa nak redha sangat, tapi aku pasrah. Pengajaran buat aku. Pengajaran entah kali ke berapa, yang masih belum mampu betol-betol menginsafkan aku. Sekarang ini, aku sungguh tidak terdaya untuk berbuat apa-apa. Tolong.. Hendak bekerja esok pun sudah tiada mood. Tolong.. Esok pagi-pagi ada misi yang perlu aku lakukan. Harus pantas bertindak, agar "kerosakkan" yang telah terjadi dapat di baiki secepat mungkin. Doakan aku yang rakan sekalian.. :(

5 comments:

Lily.Lulu said...

mainan tidur je tu
jangan layankan sangat tau !

C-Ha Nasiha said...

beb! nper ni?
want to share with me?

Fyzal said...

sabar ye sabar.. tlg letak link aku yg baru..

fyzals-territory

afya said...

be strong~ ^^
everything s gonna be orait~!

Anonymous said...

belajar banyak