Jun 14, 2009

Konsert Solo Anuar Zain

Updated: Sebab hal-hal yg tidak dijangka, aku tidak akan pergi ke konsert ini. Amat sedey sekarang. Sila jangan cari pasal/gadoh dengan aku. Harap maklum.



Ya, seperti yang sedia maklum kepada pembaca tegar & sahabat handai yang kenal akan diriku ini, AKU MEMANG PEMINAT KIPAS-SUSAH-MATI ANUAR ZAIN.

Tatkala menerima perkhabaran gumbira ini, pankreas aku melompat-lompat kegirangan seolah-olah baru lepas minum Ribena riang ria hari raya.

Aku mahu pergi, tak kira! Cuma perlukan sesiapa yang SUDI MENEMANI aku dengan kos tiket yang SENDIRI TANGGUNG! Kalau nak aku belanja, boleh. Tapi aku mampu belikan tiket yang murah sahajalah untuk si peneman itu sebab sejumlah wang yang lumayan akan digunakan untuk diri aku sendiri untuk membeli tiket yang paling mahal (mungkin) agar ANUAR ZAIN betol-betol seinci dari muka aku. Atau mungkin ada sesiapa yang sudi menaja aku sempena ulang tahun kelahiran aku 13 Julai nanti?? muahahahaha :D
(eh, aku serius nih, cepat hubungi aku kalau anda berminat, samada sebagai peneman atau penaja)

KONSERT LELAKI INI - ANUAR ZAIN

DATES: 1 & 2 JULY 2009 (Wednesday & Thursday )
VENUE: Istana Budaya
TIME : 8.30PM
TICKET: RM25, RM80, RM180, RM200, RM250
(tiket RM80 dah habis tuk kedua-dua hari..sedey tahap cipan)
(tickets available now at Istana Budaya & ticket2u
BROUGHT TO YOU BY: Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara.

More info,click here.

6 comments:

MOLY said...

macam nak pergi jek
alahai .. rindu kat anuar
dah lama x jumpa dia
dah lama x tengok konsert dia

tapi akak kena tengok schedule kerja
kalau ok mmg nak sangat

jom syada ??
:D

Feeqa.. said...

beb..kte leh sponsers..tket hrge rm25 leh x??..leh kn..aslkn dpt g tgk kn..hehehehe...XoXo...jgn mrh..grau je beb..

Unknown said...

sis lily: jom sis, syada pun last jumpa nov 2007 dulu masa Aidilfitri Bersama AZ kt Park Royal. Nanti pape hal contact ye. Teringin gk nak jumpa sis..huhu :)


feeqa: boley beb,sgt di alu-alukan..tapi ko jgn beli direct tiket harga rm25 tuh, u jz give me the money, leh topup harga tiket idaman aku..muahahahaha

kiera said...

syada ku,
penganjur adalah JABATAN KEBUDAYAAN DAN KESENIAN NEGARA saje....

Unknown said...

sis kiera: ahaks! yeke? maaf, ajaran sesat pula..kuikui :p
sebab tgk kt web tulis camtuh memula..ok,thxs sis, dh betulkan.. :)

faizalnizam said...

syada.. ni tempat baru aku http://fyzals-territory.blogspot.com - link kan yer..