Mar 6, 2009

Pinanglah Daku

1st sekali aku harap kumpulan Sepah menang dalam Raja Lawak Musim ke-3
Dorang menang! Yeay!! :D

Then aku nak cerita kebengangan dan juga ketensionan aku dengan sistem untuk latihan praktikal yang agak-agak masam tahap tenuk ni ha..

Aku nak cerita pun panjang, dan aku pun bukan seorang story teller yang bagus. Tapi senang cakap memang susah la, dan banyak bebenor cengkadaknya kalau nak banding dengan KBM tau.

Sekarang dah berapa haribulan? Aku start praktikal 1 Jun, agak-agak korang sempat ke nak settle semua pekara nih? Adoyai, tensi sey..tapi nak marahkan kat siapa pula ye? Dekan? Nak kene sekeh kepala, berani buatlah..hoho

Tapi aku masih ingat kata-kata seseorang "Kat tempat orang , ikutlah cara orang". Bak kata orang tua-tua, masuk kandang lembu mengembu, masuk kandang harimau..eh,harimau mana ada kandang dowh! Lagipun apa kau gila nak masuk kandang harimau?? Sengal..hoho

Oklah, aku nak cari info pasal company sekitar Kuala Lumpur yang sudi ambil student HR untuk buat praktikal semasa ekonomi yang meleset nih. Ada siapa-siapa yang nak offer aku tempat praktikal? Sila, amatlah di alu-alukan :)

1 comments:

Anonymous said...

babe!
ko start praktikal 1 Jun..
aku ni start praktikal 15 Mei..
huhu~
tmpt praktikal x cari g..
da la aku praktikal sebulan stgah jer..
ader ker org nk amik aku keje?
huhu~
tensen2!