Feb 4, 2009

Rabu yang Bosan

Aku benci kurang gemar hari Rabu. Sebab gap class pagi dan tengahari gila jauh, dekat 4 jam. Tapi tolak lunch, kira 2 jam je. Tapi still lama gak lah. Nasib boleh lepak CC library. Boleh gak update blog and blog walking..heheh. Tapi tak best sebab takde emoticon..*wah,aku dah angau dengan emoticon cik chukis..huhu

Mana tak nyer, class pagi aku kul 10.30-12.30, then clas petang kul 4.10-6.10, memang bercinta la kan? Nak pula aku dok Lembah Pantai kat Mid Vally tuh, petang-petang memang jammed la weh kat Federal tuh. Pergh, gila tensi dowh! After lunch, perut kenyang mata memang mengantuk la kan? Dugaan beb! hehehe..

Aku paling suka hari Khamis. Sebab hari Khamis aku takde class. Yahoo! Tapi Jumaat ada class pulak..huhu

*Motif: hidup tak selalu seperti yang kita rancang atau mahukan ;)

1 comments:

Ana said...

hahaha..... sedih tengo jadual syada...