Feb 27, 2009

Gumbira



Patut hari ini aku ada test strategic. So semalam lepas layan internet & TV sepuas hati & selepas kena bebel dengan ayah, juga selepas jam 12 malam, aku pun start la study. Ye, aku memang suka study last minit & aku juga prefer study tengah malam sambil dengar radio atau mp3. Entah kenapa..huhu

Alah, chapter 1-4 je pun. Tapi dia punya 'anak-anak' a.k.a sub-topik banyak gila yer..Hampeh! So semalam aku study dengan gigih sampai jam 3.30 pagi, mata dah kembang semangkuk, aku tak fikir apa lagi dah terus tidur. Test kul 10.30 so sempat la nak qada' tidur..huhu

Sekali kul 8 lebih aku dapat SMS dari classmate cakap test cancel, postpone next week. Yahoo! Alah, penat aku study semalam, takde chance nak tunjuk skills kat lecturer..hahahha xD

Tapi takpelah, rezeki tuh untuk prepare & perform better next time, kan? So aku dah kena start study untuk test risk Isnin ni pula. Yang ni kene start awal sikit la sebab aku tak faham 1 haprak pun. Quiz arituh pun cam hancai je markah..huhu. Tapi start esok la sebab malam nih nak tengok OIAM. Eh, esok ayah cakap nak balik manjung. So ahad la start. Eh, sama cam last minit jer..hahahhahaha xD

0 comments: