Jan 18, 2009

Pertama di Tahun Baru



Ceh,sudah hari yang ke-18 baru nak mula menulis pada tahun baru ini sedangkan rakan-rakan yang lain sudah berbakul-bakul entri? Aku memang pemalas sibuk gila..harharhar xD

Life kat Shah Alam sangat mencabar boleh tahan. Baru minggu ke-3, aku sudah dapat 3 'surat cinta' dari pak guard, selama 3 hari berturut-turut! Pecah rekod kot..huhu

Di tahun baru ini, aku nk mulakan hidup baru, malas lagi nak kenang pekara lepas yang amat menyakitkan hati mengajar aku erti kedewasaan..huhu. Falsafah hidup aku untuk tahun ini ialah; "Yang berlalu tak akan berulang" [tiba-tiba rindu kat Lotter AF4, kemana dia ye?]

Aku dah bosan emo, dulu aku tak emo sangat, orang cakap aku emo..arghh, lantaklah! Mulut orang bukan aku boleh tutup, pedulikkan mereka..huhu [gila kijam..]

Harap layout baru, kampus baru & kawan-kawan baru, dapat memberikan aku kehidupan baru yang lebih baik dari tahun lepas [semangat syada, semangat! chaiyok chaiyok!]

0 comments: