May 30, 2008

SEPI

Owh tidak, bukan aku yg kesepian. Just nk promote filem baru buah tangan pengarah filem box-office CINTA, Kabir Bhatia.

Para pelakon utama:



Mesti korang dah tengok promo kat TV filem SEPI kan? Tak tau lah korang tapi aku tengok iklan je dah teruja yg amat sangat dengan filem nih. Tapi aku lupa tarikh filem nih keluar, bape haribulan ek? Sape tahu angkat ketiak..hiks =p

Tengok je barisan pelakon2 dlm filem nih, dasat kan? Aku teruja sangat2 sebab de Afdlin Shauki, ade Nasha Aziz,ade Eja dan Pierre Andre yg merupakan antara pelakon favourite aku =)

Member aku cakap soundtrack filem nih pun best. Aku tak tau le sape nyanyi tapi dengarkan minus one kt web dah cukup menggambarkan kesedapan lagu2 yg bakal menemani filem ini nanti,kan? So,bile ek filem nih keluar panggung?Hmm... :-/

0 comments: