Jan 13, 2008

Kami

Jumaat arituh balik umah kt kL cz member baik dari peneng nak turun kL. Dahlame tak jumpe. Last mase konvo ktpm arituh cz konvo uitm dia tak dapat datang cz akak dia kawin. Lagipun nak jumpa Farah gh. Plan dari bulan 12 arituh, idok gak dapat jumpa. Padahal memasing dok kL. Tapi dia baru kje, mesti busy so maleh nak kacau. Windunyer kat kawan2 bangi..
Janji kul 10, tapi kul 11 br aku kuar umah..huhu,maaf jehan =(. So jehan & Farah gerak gie mid dlu. Jehan cakap dia windu kt mid..hehe =). Then sampi je kL sentral, aku tgu imy jap baru grak gie mid. Sampai je, dorg tgh sibuk shopping. Aku & imy lak dh kebulur, so pastuh ktorg grak g mkn mekdi cz Farah teringin sgt dgn eskrem sundae tuh. Cian lak kt imy cz dia tak bpe ske mekdi, she's prefer kentaki. So aku gie taman dia beli kentaki, nti mawak mkn kt mekdi. Ktorg gie mekdi kt level 3, y dekat dgn wayang tuh.
Jehan semestinya lah mkn chicken deluxe dia. Farah pun same gak..
Eskrem sundae Farah sgt sedap tapi aku rse yg sundae cornetto lagi sedap..huhu
Aku peminat setia dable chese beger. Hidup dable chese beger..huhu =p

Jehan beli spek mata reger murah je beb..! Tapi cantik gak ler.. Alah,nk wt merempit je..huhu =p. Actly jehan pun kne dok luar gk dis sem, so dia maleh nk naik bas, dia nk bawak moto. Nak kne le protect mata tuh.. Nak guna lama mata tuh..huhu =). Jehan sambung degre in finance kt uitm arau. Geng ktorg, dia sorg je tercampak kt situ.

And then kami jenjalan shopping. Mostly Jehan & Farah lah. Aku & Imy usyar2 je. Bukan takde duit tapi takde yg berkenan di hati..huhu. And then Imy cakap Eida pun de kt cni, dating dgn skandalious dia. Wah, ko dah kurus & seksi ek skg ida.. I like.. I like.. I like.. Baru market/share naik..huhu..

Apepun windu kat dorg terubat. Best wo cz dpt gelak2. Aku nih mmg ske gelak. Dapat lak jumpe si Eida & Jehan tuh, lagilah..Pecah perut dibuatnya..huhu. Nanti ktorg lanning nak g pangkor cuti mid sem nih.. De sape2 nak ikut?? huhu =)

1 comments:

MOLY said...

skang nih mmg musim orang makan mekdi laa

hihih
:D