Oct 26, 2007

tensyen tol minggu nih ah..

hmm, pejam celik pejam celik dh lepas 2 paper,lega! sebab 2 paper nih ah yg dikatakan killer paper. ntah le, aku memang tak suka kalau ade bab-bab mengira nih, lemah lutut beb! paper research tuh plak memang susah. tapi nasib baik ler berbekalkan 'hint' dari member-member aku yg dh bertebaran di seluruh uitm nih, sonang aje aku menjawab nyer. jawab ah senag, betoi salah lum tao lg kn?ahaks =p

ni br lepas paper QMT. pergh,dia punyer tensyen lg dasat woo dr research. tp syukur ah dh lepas. betoi salah belakang kire kn?tp nk citer ah, mse tgh stdy mlm smlm tibe tibe je aku rase teramat lak cuak yg sangat sangat. bukan ape, tetibe je teringat yg aku penah kantoi paper QMT mse diploma dlu, so aku takut sejatah berulang kembali ah. nervous giler mase nk g exam td. tp tulah,aku dh usaha (wlupn xde le byk sgt usaha tuh tp yg penting buat gk dr xbuat langsung kn?ekekekeke =p)

pastu td pas exam trus g makan. yelah,dh penat sdty, guna tenaga, peyot lak lapo. timing lak dh tghari,ape lagi, soru ah. pas makan trus g carik umah sewa tuk sem depan. actly bajet nk dok je blok B kt gadong tuh tp smlm call org tuh dia gtao brite tergempar plak,hampeh! bukan pe,ktorg bajet leh dok 3 org je 1 umah, yelah tak mao le crowded sgt kn? nk gk privasi. tup tup dia ckp 1 umah maximum 8 org. kalau tak cukup nti dia akan cukupkan, meaning dia campur ah ntah spae sape ah nk bagi cukup 8 org gk. then dia cakap kalau nk dok 3 org gk boley, tp kene cover bayo tuk 8 org ah. alasan dia, dorg nih buat bisnes. boley lak gitu kn? abih tuh dh bengang sgt, baik g carik umah lain jer. tuh yg g house hunting td nih. nasib, nk cakap rezeki pn ye gk, dapat le 1 umah kt tun perak tuh. buruk oldies gk ah rupe dia tp xpelah, tuk 1thn je kn, kire halal ah. lgpn dekat sgt dgn kampus & paling penting dekat dgn mcD, huhuhu =)

k ah, dh lme nih. bajet nk lepak jap je kt lib nih, alih alih sampai ptg jugak le..hehehe. =p

tuk sis lily: sis, biarkan je org gila yg jelez tahap cipan tuh. jgn layan dia. buang masa sis je.. nti dia dpt gk balasan dia. life is karam, what goes up must go down,kn?

0 comments: