Oct 22, 2007

kembali ke sekolah =p

hmm,jumaat arituh ayah ajak balik kampung (jasin),then sabtu tuh terus hantar aku balik uitm. arghh,tidak!bukan ape,ayah janji nk hantar hari sabtu,tup tup awal sehari pulak. tidak sempat aku meng'update'kan blog ni buat kali terakhir.ke'hampeh'an yg teramatlah sgt,ahaks.

kembali ke uitm mmg boring. dah le balik sini untuk final exam (musuh sumer student gamaknyer =p), tenet lak susah (cis,aku nih bile le nk insaf ye?). tp ape pun,jadual exam kali nih teramatlah xbest cz gap for mostly of the exam hanyalah 2hari. tak sempat nk bersuka ria lah beb,ekekekeke. ni tarikh exam aku untuk sem nih. so sepanjang 3 minggu nih jarang lah aku dapat meng'online'kan diri lg.

Bachelor in Human Resources Management/sem 3
24 oct 07 - research management
26 oct 07 - business analysis
29 oct 07 - bahasa arab
02 nov 07 - occupational safety & health
07 nov 07 - organizational behavior
11 nov 07 - essentials of human resources

hah,bile tulih 11 nov 07 tuh,bengang tibe2 dtg menjelma. bukan pe. ntah le. aku xtau le ape ke bengap pandai sgt uitm nih sampai boley terclash tarikh raptai konvo ktorg dgn final exam. tau le ktorg yg 'kunci pagar' nti tp janganlah buat pada tarikh yg sama. aku sure ramai budak2 HR yg bengang. aku lg benggang cz geng2 aku sumer dpt jumpe, ala2 mini gathering gitu. argh,jelez yg teramat nih. then mbe aku call, boley lak uitm ckp,"pandai2 sendirilah". aiyoo,ade ke patut dorg berkata begitu??amatlah tidak patut. xpe,nti pas exam, aku ingat mau serang itu uitm,boley?hehehe.ok lah,got to go. de sesi berjumpe lecture nih. pd student IPT especially uitm,selamat ber'stay up' & study lewat malam ye. jgn minum nescafe byk sgt,not good for ur health.daa..

0 comments: