Sep 30, 2007

kehilangan..arghhh...tidak...!!!

hmm,sedey giler cz laptop kesayangan aku kne virus,most probably brontok.ntah le,aku pn xsure cz aku bkn terel sgt sal komptr nih,sikit2 bley ler tp merujuk kepada shabat baik aku yg giler gajet & komptr,brontok le.meraung aku mse dia ckp cmtuh.dh le esk tuh de test RM,mmg xbce buku le aku cz meratapi kesakitan baby aku tuh cm kne kanser lak but its the truth beb.sedey xtergambar.rse cm ur beloved one got cancer and theres nothing u can do about it but just watch its dying.tp yg aku paling cuak ialah cmner nk mengkaborkan kt bapak aku,tuh yg paling penting cz dia belikan aku laptop tuh awal tahun arituh.tup2 bulan 9 dh ghosak.buatnyer dia hangin,mau melalak aku.tp nasib le dia ok.nk wt cmne kn,mmg de possibility kne virus kn?we juz have to be careful.mmg,tulah susahnyer jaga laptop.tuh pasal aku ckp dia baby aku.syg giler kt laptop tuh,well,wlupn xsecanggih mne,aku pn xtau nk mekap sne cni,tp kenangan aku dgn dia (cewah =p) & yg paling penting skali,byk giler lgu2 mp3 aku dlm tuh beb!!penat tau aku kumpol.sialan punyer brontok.siap ko,klo aku ko,aku titik2 telinga ko,ahaks!so arituh aku lik umah,& ayah aku pn fomat le balik.habis ilang sumer lgu2 aku,xdpt diselamatkn.giler ke nk copy kt cd,mmg xcukup even 20cd!byk giler wa ckp lu.tp xpelah,cuti sem nti akn ku cari kembali harta kesayangan aku tuh kembali.dan yg paling xbesh cz ble dh fomat tuh,features dh xsme cm asal o yg dlu.yelah,kire dh xori ah kn?dh xrse cm baby aku lg ah,sedey giler.badan sme,tp isi lain.nk carik keserasi la plak.tp xpe,nk wt cmer kn?slow2 ah,lme2 nt biase la kn?k ah,dh nagantok nih.kang xbangun sahur lak.til we meet again.adios.oh bye the way,even aku xstdy sgt for the test tuh,i stil passed tau..27 over 40 klo xsilap.wah,bangga plak rse,kuikuikui =p

0 comments: