Nov 13, 2009

Lepas Guna Jangan Lupa Cuci Pisau Cukur




Entry ni dah lama dok dalam draft, lupa nak publish..huhu :p

Ok, aku memang nak sangat tengok dua cerita ni. Tapi malang sekali tak sempat tengok Cuci the Musical, member aku kata best..adoyai~
Harap Hans dapat budget lagi after this and akan pertontonkan teater muzikal ini sekali lagi, InsyAllah I wont miss it again. Member aku kata ada student price kot, gila kentang memang best la kan? Sungguh pemurah dirimu wahai Hans Issac.. :)

Pisau cukur pula aku berminat sangat nak tengok sebab..sebab..erm, ha! Sebab Aaron Aziz..ngeee~
Hensem dowh, sapa kata tak hensem, ngko ada bisul kat bontot..ekekeke :p

Lagi satu maybe sebab terbitan Red Communication kot, aku memang suka gila kot dengan penerbit rancangan 3R Respek Rileks Respon ni. Dulu aku layan G&G, pastu KAMI tapi Blogger Boy ni aku kureng sket, entah la kenapa walau Qi tu gila comel kan..huhu

Baru bajet nak layan weekend ni dengan 2 minah sengal tu tapi cam tak dapat je..huhuhu (T_T)
Suruh abang torrent kan jelah nanti..ekekeke (^_^)v

p/s: Title tak menahan,kan? hohoho

0 comments: