Mar 15, 2009

Donat Ke Apple?



Mesti kenal dengan ini donat,kan? Serius sodap. Dan ini adalah favourite aku, Alien (sebab coklat), Californian Almond (sebab aku suka almond) dan Mochalisa (new topping), ni sebab nak cukupkan 6 pieces, aku main tibai je..huhu. Tapi memang sodap. Banyak lagi new topping dia..kalau anda dah cuba, meh la kongsi kesedapan rasa donat itu dengan saya ye..hohoho

So, sila la jamu mata anda ye..Kalau rajin, cecepat le ke Big Apple :)

p/s: Kalau korang tau "topping" apa yang sodap, share la dengan aku ye..aku ni takut sket kalau nak try rasa yang baru or pelik..hoho

3 comments:

:: fahni~meL :: said...

i choose: apple..hik..hik..
faberet: alien..yummy..
plg best: fzl yg blanje..haha.

p/s:check my shoutmix..

cat meowmeow said...

syad, tliur aku tgk donut 2.
lme x mkn, ni kne p cri ni..

Anonymous said...

diya pernah rasa big apple ni. yang bestnya, dia takdelah manis sangat kalau banding ngan dunkin donut. tapi, diya cuma lalu makan satu jenis je. yang lain2, dah tak bleh telan. huhu.