Feb 3, 2009

Jadikanlah Shah Alam sebagai Wilayah Persekutuan

:puteh_15:

Gile tensi aku hari ni sebab Wilayah cuti. Sebab aku sorang je dalam family yang kene bangun pagi mandi air yang sejuk gile nak mapus tuh. Parents dan abang cuti. Apesal la takde uitm kat KL ye..?huhu
:puteh_10:

Nak tambah lagi kebengangan, boleh pulak member aku 2 orang tuh monteng class tapi tak cakap. Buat penat je aku chop tempat untuk dorang kan. Gila lone ranger aku dalam class risk tadi. Gila bosan. Gila ngantuk. Kalau aku tahu dorang nak monteng, aku ikut parents aku balik manjung. Sejak pindah KL mse form 5, aku dah lame tak balik manjung, tanah tumpah air ketuban mak aku masa nak beranakkan aku. Gila rindu kat kawan-kawan..*eh,dorang kat kampus la,sapa je yang de,apedah..huhu. Oh aku teringin sangat nak ikut sebab aku rindu kedai makan Bawah Pokok kat Sitiawan tuh. Aku rindu Billion. Aku rindu Fajar. Aku rindu Lumut. Aku rindu..
:puteh_29:

Tapi nasib baik ada jehan. Lepas kelas aku terus jumpa dia dan kitorang gerak pergi kolej lama kitorang kat bangi, nak ambil sijil diploma dan slip result sem 6 dulu. Pergh, gila dah berkurun baru nak ambil padahal kitorang habis diploma Mei 2007. Tapi aku tengok ramai je lagi yang belum ambil. Apasal la kolej tak pos je kat rumah? Bukan semua dok kat area Kl/selangor. Kawan aku yang dok Penang tuh, ha camner dia nak ambil? Sapa nak jawab tuh?Budus..

Lupakan kisah-kisah tensi yang bisa bikin hati panas dan perut lapar. Oh ye, lepas kami selesai urusan kat kolej yang membawa seribu kenangan tu, aku decide nak pergi Alamanda je untuk mendodoi perut kami yang bukan takat berkeroncong ana tapi aku rasa dah sampai berzapin dah pun..huhu. Malas nak gerak Mid Valley. Sure jammed sebab lunch hour + cuti wilayah. So kitorang just pekena Pizza Hut je, Jehan belanja.
Ya Allah, Kau murahkan la rezeki sahabat aku Nur Jihan..
:puteh_7:


Kemudian setelah menghabiskan duit serba sedikit, kami pun balik la weh, nak buat apa lagi?hahaha
:puteh_17:

0 comments: