Oct 23, 2008

SALAM LEBARAN

Rasanya masih belum terlambat lagi untuk syada mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua pembaca,kan? Raya kan sebulan..hehe =p

di samping tuh,syada nk mintak maaf kalau selama syada ada kt alam maya nih,ada kata-kata syada yg mungkin mengguris hati kalian..syada hanyalah insan biasa yg tak boleh lari dr melakaukan kesilapan..maaf ye..syada harap juga,kawan-kawan baru yg syada kenal dalam dunia siber nih,agar ikatan ukhwah kita semua berkekalan..amin =)

em,maaflah yer..agak-agak bersarang sket blog nih pada tahun nih..bukan dah hilang semangat..jauh sekali hangat-hangat tahi ayam..tapi masa dan keadaan membataskan segalanya..kalau ikutkan hati,nak je blog everyday..macam-macam jadi kt syada sem nih,tau..sedih,pilu dan menyayat hati..hehe =)

em,nanti dah cuti sem hujung november nih,syada cover balik stori mori kite,ye..hehe
ok lah,i've got to go..nih dh last week of this sem..byk repot & assignment nk hantar nih..sok due date..hehe =p

tata semua..
-xoxo-

1 comments:

shakirah said...

salam syada.lame dah sy x ke mari. Sdeh la bce entry yg sugar dady tuh... Ayah cmne? Ok dah? Sy doakan evthing, ok ye. Nnt dah cuti sem, bloging tau...hehehhee....gdlak