May 28, 2008

smart tag

Wah, dah lama tak bloggings. Eleh,jangankan bloggings, bloghoping pun dah susah sekarang. Dulu walau tak update blog, tetap pengujung setia redmummy & mrmanager tapi sekarang memang hampeh..huhu =p

Anyway, cHa ni cam tau tau je aku dapat cuti extra tergempar dari lecture kan? Saje je dia tag aku. Ai,balas dendam ke cHa sebab aku penah tag ko dulu?hehe =p

Eight Random Facts/habits About Yourself
The Rules :
1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules.At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged, and to read your blog.

So here goes..

#1: Aku paling tak suka cerita hantu =(

#2: Aku anak bapak a.k.a anak ayah a.k.a daddy's daughter =)

#3: Aku paling suka Anuar Zain =)

#4: Aku kaki internet a.k.a gila internet =)

#5: Kalau orang ada bantal bucuk, aku ade teddy bear bucuk bernama BOBO =)

#6: Aku gila mekdi (mcdonalds) =)

#7: Paling suka nombor 7 =)

#8: Aku sekarang dah makin kurus (hahahahaha =p)

So sekarang nak tag siape yer? Erm, memandangkan tag ni agak-agak dah lapuk & most of my bloggers list dah penah buat so tak perlu tag yg lain kot, nanti mesti dia orang suruh refer post sekian-sekian..huhu =p

nite!

3 comments:

aria ayumi said...

erk, byknya persamaan diya ngan syada!! siyes. sume sama except for number 1, 3 and 6. ekekeke. :p

p/s-btw, diya dh moved blog... :)

Anonymous said...

padanlah dah lama x de bau dia kat blog merah tu..

:)

ezam said...

terima kasih kerana ke Ahren89.