Apr 16, 2008

berdua lebih baik


yup! berdua itu lebih baik dr beramai-ramai..bile kite berdua,kite hanya perlu paham perangai dia sorang je dan dia hanya perlu paham perangai kite je. klu bertiga, hati si A k kne jaga, hati si B pn nk jaga jugak..terlebih yg A, B terasa..payah kn?jd eloklah berdua je..nti bergado atau berkecil hati plak, dh jd masalah nk memujuk..klu rajuk yg minta dipujuk,senanglah cerita..tp klu rajuk yg xmau dipujuk?yg susah dipujuk?sorry seems to be the hardest word..aku jenis yg suka gak merajuk..yelah,anak bongsu kan..tp itu bukan tiket untuk selalu merajuk kerna bkn sumer org nk layan rajuk kite,kan?nk merajuk biarlah berpada-pada..dan aku gk jenis yg tak kisah nk pujuk org yg merajuk, tp biarlah berpada-pada jugak..sbb aku nih cpt bosan dgn benda yg same..klu tiap kali merajuk hal yg same,sape tahan..mmg aku xkuase nk layan lg..xkisah le kwn pompuan atau sebaliknyer..

last aku majuk dgn best fren aku, 3bln woo..akhirnya aku 'insaf'..aku xbley hidup tanpa dia..dia seorang sahabat yg sgt2 memahami diri ini..mmg seorang sahabat sejati..last aku majuk dgn parents aku,erm..ntah,xigt lah..dan xmao igt..xbau surga nti..huhu..dan plg latest,aku majuk dgn si dia..ntah knpe,sgt senang berkecil hati dgn dia skgnih..dlu klu nk majuk,aku pikir dlu kewajaran aku merajuk dgn dia..ku pikirkan situasi dia ketika itu..tp pernahkah dia terpikirkan perasaan aku?hmm,inilah dugaan bile ade 'ikatan'..dikala ini,teringat pulak mse solo-molo dlu..sungguh aku rindu status ku yg dlu..=(


wah,aku dh melalut la plak kn..td mulanye nk citer sal drama samarinda umah sewa aku..tibe2 emo la plak kn..gasak ler..nme pn blog aku,sukati aku ler.. =p

gambau2 nih diambil mse family day Human Resource Society kt pantai puteri pd 23hb ma arituh..the girl with green shirt is my best fren,fika name diberi..but sorry guys,she's taken..yg bju kuning tuh emma,pn taken already..same goes to kak yana,sume dh de bF..warna baju kami mewakili 'rumah sukan' kami masing2 pada hari itu..ni sempat posing jap cz de break for lunch..nape posing cenggitu?kami pn xtau..fika bajet nk jd Duyung kot..tp dh macam Dugong..hahahaha =D..owh,by he way..thxs to afiq for being the photographer percuma kami arituh..hiks =p

erm,ok lah..td rse nk berbloggings..tp tibe2 xde mood.. =(
nyte!

0 comments: