Mar 28, 2008

aku kembali lg..

wah,cm dh berkurun sudah tak balik umah..rasenye last balik mse 20hb february arituh..skg dh hujung mac..wah,dkt sebulan tuh..pergh,pecah rekod PBS (persatuan balik selalu) weh..hiks =p
aku balik nih bkn pe..de ler..huhu..=p
ha,td balik 1st time drive..yelah,b4 dis naik bus jerk..tp bengang tol td..kete wat hal le plak kn..tersenggut2..bongek tol..nasib ayh de kt kampung..doa pick-up aku & mbe aku kt hentian senawang..adus,pe lah prob nyer kete satria kesayangan aku tuh..arituh bateri wt hal..ni ayh cakap pam enjin kot..tak pun sensor..ai,ntah ler..aku bkn tau sgt sal kete nih..aku tau bawak jerk..itupun auto,manual FAILED..huhu =p..aduh..jgn kopak lg duit aku sudey..nmpak gayenyer balik ahad nih kne pinjam kelisa mak ler jawabnyer..mak,pinjam kete eh?adik janji jaga bebaik..nti adik tinted kan skali..huhu..tp bwk kelisa mne same dgn satria kn?xbley pecut..bawak 80km/jam pn dh terbang2..hiks =p..mau pinjam kete lg mau kutuk kan?ampun buk..=)
k lah,mau mandi & rehat2 jap..esok ade agenda penting..kuikui =p

0 comments: