Feb 4, 2008

home sweet home

em, tiada tempat yg paling selesa di dunia ini kalau bukan rumah kan? windu giler kt rumah di kL ini. rumah sewa aku kt melaka tuh nk wtpe windu..?! tetiap hari tengok, jemu. dah le kosong jerk.. nasib le tv lame aku masih berfungsi, kalau idok sunyi sepi jelah.. nak plak dh penah kne masuk dek pencuri lahanat tuh..lagilah benci menyampah..kuikuikui =p

skgnih uitm cuti mid-term for 1 week. start 2hb arituh sampai 10hb nih. aku confirm seminggu tuh rse yg teramat le kejapnyer. gerenti lah. udah tentulah rse cm xpuas nk on9 tenet 24/7 lg cm dlu,kn? bkn hanya sbb waktu yg sesingkat itu, tp sbb lappie kesayangan aku telah pergi dihilangkan oleh pencuri jahanam itew..uhhuhuh =(

xpelah,aku pasrah. lagipun,sekarang aku sedang 'bersiaran' menggunakan laptop maksu aku. thxs maksu. dia bagi pinjam cz sejak dia naik pangkat nih,company dia bagi laptop kt dia. bg pinjam le sementara dia pegang jawatan tuh. so alang2 laptop yg lama ni tidak akan digunakan sbb dh de yg lgi canggih, dia bg le aku pinjam. yelah,bg pinjam sudah. ko ingat dia kaye ke nk bg aku laptop nih walaupun 2nd hand? nti klo dia dh xpegang jawatan tuh, dh kne tarik balik laptop company tuh,dia nk wt kje cmner..?apepun aku amat berterima kasih diatas jasa baikmu wahai maksu sbb bg pinjam. adik akan jaga leklok. cyg maksu..err,nti adik nk upgrade laptop nih bley?slow ler...huhu. * aku yg sgt tidak bersyukur..hehehe,sila baca n3 diya

k ler,dh mlm nih. esok nk kuar jumpe my best fren; imy. nti aku apdet yerk. byk benda nk apdet nih..nite =)

5 comments:

Lily.Lulu. said...

haa . dah balik kl .. bercuti sakan yer

;)

aria ayumi said...

ade byk cara kita nak bersyukur... melalui hati pun kita blh bersyukur...

huhu. dpt pinjam lapyop maksu ye. tak ah sanggap sgt kan. :D

aria ayumi said...

adehhh. lapyop plak dh. typo error. LAPTOP :p

arsaili said...

uikss..bercuti sakan ye

syada said...

diya:
tulah..xdelah sangap sgt..
huhu..
tp xdpt 'free item'..
leceh bile 'tikus' xde..
hehehe..

arsaili & sis lily:
em,cuti sakan gak ler..
huhu =)